torsdag 1. august 2013

Hei

Første innlegg og jeg tenkte vi kunne fortelle litt om hvem vi er. Vi, Mariann og Håvar, har tre barn sammen. Thomas 12 år. Han driver med ponnitrav og har sin egen ponni Hertugen. Thomas var ivrig med helikopterkjøring tidligere, men desverre blir det liten tid til det nå. Thomas skal begynne på ungdomsskolen nå i høst, en spennende tid imøte. Tobias 10 år. Han er vår fotballspiller. Har spilt siden han gikk siste året i barnehagen. Han skal begynne i 5.klasse. Frida Marie 2 år. Dette er vesle solstråla vår, stort sett blid og fornøyd. Hun ser opp til storebrødrene sine som hun kaller; "gutta mine". Sammen skal vi flytte opp til Hellum etterhvert. Pga hovedhuset på gården er for lite, skal vi bygge nytt hus der oppe. Huset er ferdig tegnet, søknader er sendt til kommunen. Så vi venter spent. Sammen med gården fulgte det med bier, så mannen min ble birøkter over natta. Skal si det har blitt noen biestikk det siste året. Men honningen ifjor ble veldig bra, så vi satser på at det blir like bra iår. For et par uker siden fikk mannem min tatt inn alt høyet fra jordet. Litt av en jobb, desverre får ikke jeg hjulpet til pga allergi. Nå om dagen blir bygningene malt. Blir veldig fint der oppe. Innvendig har vi ikke gjort så mye enda. Men vi har store planer om hvordan vi vil ha det. Håper å oppdatere her etterhvert som det skjer ting der oppe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar